Experienţa SUBARU -13.09.2012

Salutare tuturor.

Azi am fost invitat la o şedinţă foto  inedită, respectiv la o sesiune de antrenament a unui pilot de viteză în coastă. Parta inedită, a fost ca spre finalul şedinţei foto, am fost invitat ca pasager, sa fac câteva ture de circuit. Şi am făcut, si vreau sa spun că din momentul în care maşina s-a pus în mişcare şi a luat primul viraj, respectul meu pentru piloţii de curse, a crescut exponenţial. Este inuman ce poate sa facă un om priceput, cu o maşină capabilă.

Vreau sa mulţumesc pe această cale echipei Dog Tuning Performance Parts, în special lui Alex Sfăt, şi pilotului Bernat Alexandru, care mi-a aratat pe viu ce înseamnă să mergi, chiar şi doar ca pasager, într-o maşină de curse.

Dar să lăsăm fotografiile să vorbească:

Lasă un răspuns

